Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 23.06.2017, 13:09
pronkko-jannu pronkko-jannu ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 11.05.17
Sijainti: hki,suomi
Viestit: 8
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Onko tukivarret superride vai superflex- mallia? Vaikuttaa aika oleellisesti siihen mitä osia tarvitset tukivarsiin jos niistä on puslat loppu.
Moottorin- ja vaihdelaatikon kannakekumeihin korotus ei vaikuta. Paitsi jos on asennettu laatikon laskusarja, mikä taas yleensä tuhoaa moottorin- ja laatikon kannakekumit.

Vaeltelu viittaa kyllä vääriin ohjauskulmiin, ei välttämättä huonoihin pusliin.

Kiitos vinkeistä ! Superflex näyttäisi olevan ilman uusia iskareita. SYE-muunnos taitaa puuttua. Noissa Rubiconin ohjeissa puhutaan high travel slip yoken laittamisesta yli 3.5 tuuman korotuksilla, -95 ja vanhempiin XJ-malleihin. Olisko tässä jompi kumpi tarpeen, kun korotus on just se 3.5 tuumaa ? 31 renkaat nyt alla. Korotus näyttäisi olevan tehty 2008, kun auto on tuotu Saksasta.
Miten kestäviä nämä Rubiconin sarjat yleisesti on ? Riippuu tietysti käytöstä. Luulisin, että tällä on ajettu enemmän helpoissa kuin vaikeissa paikoissa, koska helmoja ja pohjaa ei ole paljon vahvisteltu.
Vastaa lainaten