Painelkaahan sitä TYKKÄYS nappia, kommentoikaa, tilatkaa kanava, jakakaa (esim some) ,kattelkaa loppuun asti...siitä se YOUTUBE algorytmit tykkää. Sitä kautta enempi näkyvyyttä kanavalle/suomalaiselle moottoriurheilulle. Minä teen tätä hommaa rakkaudesta moottoriurheiluun. Kovasti yritän kolmen pienen lapsen isänä harrastaa. Aina ei aika riitä..välillä(usein) motivaatio ongelmia. Tällä hetkellä innostus olis kovin koskaan ja samalla se motivaatio nolla. Paljon on tullut paskaa kuvattua ja julkaistua. Tiedän kyllä. Risuja saa jakaa. Tämä tie on ollut pitkä, yksinäinen työ ja tällä hetkellä lähellä lopettaa/sulkea kanava. Elämme vaikeita aikoja.
Luovuutta riittäisi...sitä luovuutta tehdä videota jota tällä kanavalla ei ole koskaan nähty. Muutakin kuin sitä "tapahtuma kuvausta". Toisaalta on aina ollut se että mitä itse näen kisasta, sen kuvaan. Se on ollut idea alusta asti. Jos mokaan,se leikataan. Halut olisi kovat kehittää itseänsä muttei halut ole kovat istua koko päivä puskassa että 10-20 tyyppiä katsoo videon kerran ensimmäisen minuutin. Hmmm..ei mielenkiintoista katseltavaa..mitä sitten pitäisi tehdä?(palaute? lyhyitä max 30sek pätkiä?) En minä tiedä...toisaalta mä rakastan tätä mun juttua. Vähän aika sitten katoin vanhoja omia videoita hymysuin töissä. Loppujenlopuksi teen tätä itselleni...en kanavan lähes neljälletuhannelle katsojalle. Mitä tossa YouTubea olen selaillut niin ei näitä trial videoita kukaan samaan tahtiin tee eikä istu perse hiessä Ahveniston tapahtumia kuvailemassa. Suomen johtava trial/ahvenisto tapahtuma kuvaaja? Kovalevyllä olisi vielä paljon tehtävää..paljon... ja voin kertoa..ne tulee tänne vielä..paskaa tai kurapaskaa...mähän teen ne ihan teidän kiusaksenne!!!