Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kim.m
Ainakin mitä itse tiedän eroavaisuuksista niin on vanhempi 2l mk3 hiacessa, venttilikoppa 3pultilla kiinne ja imusarjan jako aivan erinlainen. Verrattuna tuohon omaan mk4 haisteriin jossa on tuo 2l2. Tuskin pultin jaoissa ja kansissa olisi niin isoja eroavaisuuksia jos olisi molemmat 2l2? Tiedä sitten, en ole päässyt tutkiskelemaan koneita kunnolla kun ovat vielä kiinni autoissa.
|
Olet oikeassa, minä sekoitin mallit. Mulla olikin mk3, kun muistelin sen olleen mk2. Mulla oli tehty tuo koneen vaihto toisinpäin, eli 2L2 2L:n tilalle, joten luulisi onnistuvan toisinpäinki. Toisaalta 2L2 koneitakin luulisin löytyvän edullisesti.
Aiheen sivusta, tuollainen hiace liikkuu aika kivasti, kun pistää ahtimen kylkeen ja vääntää syöttöä lisää...