Näytä yksittäinen viesti
  #91  
Vanha 21.06.2017, 12:09
Kim.m Kim.m ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.06.17
Sijainti: Myrskylä
Viestit: 13
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti
Minusta mk3 hiacessakin on 2L2 moottori. Voihan niissä olla silti erilaiset venakopat ja imusarjat vaikka peruskone on sama. Vanhemmassa 2L koneessa on mekaanisesti säädettävät venttiilit ja kansi muutenkin erilainen. Pakosarjat ei ainakaan käy ristiin, tuskin imusarjakaan.
Jos sulla molemmat on 2L2 koneita, niin helpointa lienee vaihtaa pelkästään peruskone ja jättää alkuperäiset apulaitteet ja imu- ja pakosarja käyttöön.
Ainakin mitä itse tiedän eroavaisuuksista niin on vanhempi 2l mk3 hiacessa, venttilikoppa 3pultilla kiinne ja imusarjan jako aivan erinlainen. Verrattuna tuohon omaan mk4 haisteriin jossa on tuo 2l2. Tuskin pultin jaoissa ja kansissa olisi niin isoja eroavaisuuksia jos olisi molemmat 2l2? Tiedä sitten, en ole päässyt tutkiskelemaan koneita kunnolla kun ovat vielä kiinni autoissa.
Vastaa lainaten