Hyppääkö se nelikko ihan kokonaan pois päältä, eli keppikin liikahtaa takaisin takavetoasentoon, vai jatkaako auto paukahduksen jälkeen kuitenkin nelivetona?
Jos nelikko oikeasti pomppaa pois päältä keppijakiksessa, niin sen onneksi huomaa ja silloin vian voi paikallistaa sinne nelikon kytkentäholkkeihin.. Jos kyseessä olisi alipaineohjattu neliveto (Patrolissa muistaakseni semmoista vissiin ei ole...?), niin silloin vian pakallistaminen on jo vaikeampaa, koska neliveto vain käväisee pois päältä, kun alipaine imee nelikon takaisin päälle, kun tiukka paikka hellittää..
Paukahdus voi tulla monestakin eri paikasta. Yksi vaihtoehto on napalukko, joka antautuu. Onko tuossa automaattiset napalukot, vai manuaalit?
Sitten on tietty mahdollista, että se pamahdus tulee jommasta kummasta kardaanista, eli onko ristikot tai Joke kunnossa, vai pääseekö siellä joku paukahtamaan jännityksessä?
__________________
Minulla on huonoja ja hyviä uutisia.. Huonot uutiset on ne, että täällä ei ole mitään muuta syötävää, kuin poronpaskaa.. Hyvät uutiset on ne, että sitä paskaa on paljon.
-Reino Hiltunen, Koe-eläinpuisto
|