Väliin taas huonolaatuisia fotoja, kun unohdin järkkärin himaan
Taka-akselia on siirretty alkuperäisestä paikasta n.3cm taaksepäin, ja nyt tukivarsien paikkojen uusinnan yhteydessä siirsin vielä jousilautasia akseliputken päällä taaemmas, niin yläpään lautaset oli täysin väärässä paikassa -> jouset oli aivan banaanilla, jonka lisäksi ottivat kiinni pohjaanlyöntikumin putken nurkkaan.
Eihän se homma niin toimi, joten väsäsin uudet ylälautaset. Siinä samalla tuli takarungon loppuosaankin levyä kylkeen vahvistamaan, alapuoli on jo ennestään tehty. Nyt on siis käytännössä oko kantavat koripalkit keulasta perään asti 3-6mm:n levyllä vahvistettuna alapuolelta, ulkosivulta pääosin kokonaan 3-4mm:n levyllä, ja sisäsivulta tarvittavilta osin (tukivarsien kohdalla, sekä vetokoukun/ panssarien kohdalla).
Tuollainen tuli ensimmäisestä, toisesta peilikuva kunhan saan auton käännettyä toisinpäin - tallissa ei ole tilaa tehdä kuin yhtä puolta kerrallaan
Varsinainen kiinnike:
"Doubler"- levy, jossa on samalla viistovahvikkeet. Tällä sain jousilautasen yläpään 6mm:n vahvuiseksi, 3mm:n levy ei varmasti olisi ollut tarpeeksi tukeva (orkkismallikin on n.5mm paksua):
Valmis tuote hitsattavaksi kiinni; tottakai kevennys/ hitsausrei'illä. Viillot on myös hitsausta varten, näyttää kuvassa kapeilta mutta on n.3mm:n levyiset.