Kaverilta kuultua...
Sorento on aivan omiaan raskaassa vetohommassa. Kaverilla oli vedossa iso vaunu ja joskus jotain raskaampaa. Auto toimi aina kuin junan vessa eikä isoja vikoja ollut.
Alustaa saa konin tai Bilsteinin alustalla todella mukavaksi mutta tietysti maksavat aikasta paljon...
Etuperän kytkeytymisessä on ollut ongelmia konehuoneesta löytyvän sähköisen pumpun takia. Maksaa Ebayssä n.160€
Taka-akselin kitkalukko alkaa luistamaan aikanaan ja tosiaan taka-akselin kiinnikkeet ruostuvat. Taka-akseliin saa jälkiasennettuna 100% lukkoa. Suomen hintaa ei ole tiedossa.
Manuaalisti kytkettävä neliveto on huomattavasti kestävempi kuin automaattisesti kytkeytyvä.
Itselle olen tuollaista autoa kaavaillut jo pidemmän aikaa ja olen tänäänkin tutkaillut nettiauton tarjontaa. Pitää varmaan lähteä autokaupoille. Veljelle olen katsellut samanlaista kun sen nykyisessä autossa ei kytkin kestä vetää venettä...
|