Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 09.06.2017, 15:46
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 936
Perusasetus

Toivottavasti huomenna olis hyvä ilma,tai liekö sillä niin väliä.Paitsi harmittaa jos joutuu
rillaamaan sateessa.
Huomenna nähään.

Vastaa lainaten