Tuli vähän leiman kanssa kiire kun Helatorstain venäjän reissulta palatessa oli kokonainen yksi ilta aikaa pajottaa hodari kuntoon. Ajattelin että tehdään asiasta helppoa ja laitoin alle vakiorenkaat.
Ei olis ollut muuta vikaa kuin toinen rekkarikilven valo pimeänä. Katsastuksen lopputulos oli kuitenkin keskeytetty kuin pitää muutoskatsastaa jouset yms. Uudet kiiltävät osat kun erottui liian helposti alustasta. Piti vielä hommata nelipyörä suuntaus laput jäykkäakseliseen, melkoista kiusantekoa sanon minä. Suuntaus lapun sain onneksi helposti, muista osista printtasin netistä kuvat ja ostokuitit. Sain konttorilta jonkun osalapun joka on ihan hepreaa, siinä ei ole mitään paikkaa ko. osille, täytetään siis konttorilla yhdessä katsurin kanssa.
Auton korkeutta mittailtiin pihassa kun oli epäselvyyttä jousten korkeudesta. Nyt laitoin alle 33"x12.5"x15 kumit ja koitetaan nekin samalla leimalle. Saa nähdä mikä show niistäkin tulee. Nyt on kaikenmaailman lappua printattuna ja pitäisi vaan varata aika että pääsee kokeilemaan mikä on tuomio. Jos tulee ongelmia niin pitää vaihtaa konttoria.
Auton korkeudesta löytyy manuaalista tietoa. Mittasin 33 renkailla katon korkeimmasta kohtaa takaa 202 ja edestä matalimmasta 195cm.
Se hyvä puoli vakiorenkaiden alla käytöstä oli että selvisi ettei niillä woblaa yhtään. Rengasperäinen ongelma siis. Isoissa kumeissa on vaan niin paljon enemmän massaa vatuloida että pienikin ongelma voi laukaista woblauksen. Vaihdoin uuden OME SD24 ohjausikarin ja sen jälkeen lakkasi woblaukset isoilla renkailla.