Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 31.05.2017, 12:06
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Sunnuntai 28.5.2017

Kotimatkalla vehvi woblailee rajusti ja BJ pompottelee. Koitetaan korjata vikaa vetämällä keula sisään vinssillä jos johtuu liian löysästä jousituksesta, ei tosin parane paljoakaan. Tonin RJ kulkee suht hyvin vaikka kiero vetari hitsattu napaan. Osa porukasta lähtee jo todella aikaiseen mutta loppuletka vasta pari tuntia myöhemmin. Tullit menee todella nopeasti läpi. Toki sekoilen tullissa kun käytäntö aika erilainen kuin alempana. Ensin ajan punaisia päin ja sitten poistutaan autosta liian aikaisin vikalle kopille. Virkailijat huomauttaa seikoista asialliseen tyyliin ja homma toimii. Suomen tullissa puhallutus ja tummatukkainen neito kyselee onko vielä tulossa lisää komeita miehiä hienoilla autoilla. Onkohan ollut krapulaisen näköisiä maasturisteja vai miksi oli niistä niin kovin kiinnostunut. Tohmajärven tebiksellä vielä kebabbia naamaan ja kotia kohti. Osalla porukkaa vetoautot mutta vehvin kanssa jytyytetään kotiin asti. JVn appari heitetään juvan ABClle ja loppumatka ajetaan pysähdyksittä.



Ajetut reitit. Venäjän puolella kilometrejä tuli 385 ja varsinaisia reittejä syksyllä siirtymineen 144km. Kokonaismatka oli minulla noin 1084km.


Alkaa olemaan aika hyvin ajeltu nuo yläpuolen reitit mutta jotain sieltäkin vielä varmasti löytyy. Seuraavaksi voisikin siirtyä suoraan ison tien alapuolelle.

Todella hyvä reissu ja katon murjoutumisen lisäksi ei ollut ongelmia kuin yhdestä viimeisen pätkän lopussa katkenneesta jarruputkesta. Kytkimen pääsylinteri vuoti sisäpuolelle lattiamatolle ja kerran jouduin säiliön täyttämään, pitää tutkia laitanko HJ tehostetun mallin tai jonkun muun tilalle. Reitit oli haastavia mutta ajeltiin välillä myös kevyen helppoja settejäkin.

Videonpätkää


Viimeksi muokannut mikjus : 01.06.2017 12:33
Vastaa lainaten