Näytä yksittäinen viesti
  #779  
Vanha 16.05.2017, 09:55
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Ikuisuuden vanha ohjausiskari oli tullut tiensä päähän. Yläpään kiinnitys oli löystynyt ja päässyt hakkaamaan sinne tänne, varsi oli myös kiero ja jumitti aika pahasti. Myös vetotanko oli mutkalla ja vaihdoin senkin. Melkoinen niitti tullut siihen koska tanko on lepoantin tekemä paksulla seinämällä. Onneksi otin aikanaan tankoja toisen kierroksen varalle. Vanhan saa toki suoristettua vielä prässillä.

Tapsalta löytyi vähän käytetty trailmaster 66130 iskari joka on land cruiser 60,70,80 sarjaan. Muutaman sentin pidempi kuin vanha mutta just mahtui. Ohjausvarteen kiinnitykseen pitäis joku fiksumpi systeemi keksiä. Täytyisi vähän muutenkin miettiä tuota kiinnitystä, näin päin on ollut tässä aina mutta yleensä iskari on toisin päin eli rungonpään kiinnitys apparin puolella. Niin ylös alas liike olisi pienempi kuin nyt, iskarin pää olisi kiinni simpukan puolella. En ole kyllä huomannut mitään ongelmaa näinkään.



Vastaa lainaten