Vaihdelaatikossa on mahdollisuuksia.
D normaaliajoon, 3 hydr vaihdetta ja sitten loput 3 mekaanisia.
S erityisajo pitää vaihteen momentinmuuntimen kautta kakkosella, esim metässä ei remppaa vaihteita ylys alas
Bo hinauskäynnistys, vaihteena mekaaninen ykkönen
R pakki
Toisesta namiskuukkelista voi valita jakovaihteiston välityksiä
V tieajo
T maastoajo, jolloin etuveto kytkeytyy automatic, sekä maastojarrua voipi silloin poleksia auton lattiassa. Voipihan sitä tietysti muulloinkin poleksia, muttei se mitään vaikuta.
Kolomannesta kuukkelista voi jakolaatikon panna pois pelistä hinauksen taikka vinssauksen aikana.
Ja tietenkin molemmilla akseleilla on lukot omilla vivuillaan.
Viimeksi muokannut Topi1982 : 13.05.2017 08:03
|