Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 09.05.2017, 22:55
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Meillä oli kaks kesää tommonen Hozelock:n tai mikä lie kopio, letku oli kiertymätöntä ja kun se sisällä oleva spiraali rupes ruostumaan niin aika nihkeä oli sitten kelautumaankin.
Letkun liitäntä rummulle oli myöskin huono, herkästi vuotava --> kelausjousi ruostui ja halkesi. Loppui kelautuminen. Tämä maksoi kuitenkin 80euroa ostettaessa, ei tykkää.

En ajatellut enää rahojani hukata näihin vaan tekeillä on ylimääräisestä koppiVolvon vanteesta ja lisäpenkin rungosta letkulaitos ihan laakereilla.
Ei toki kelaudu automatic, mut eihän noi automaatitkaan niin tee kauaakaan.
Pitäis vaan keksiä jostain se letkujen liitäntä että pyörii, teurastetusta automaattikelasta semmoinen olis mutta on vähän hankalan mallinen muovimutka.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten