Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 08.05.2017, 14:46
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe on kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.121
Perusasetus

Tein saman havainnon, ku viimeksi vaihtelin etuperään öljyjä. Toisella puolella välys oli isompi, toisella pienempi. Tuskimpa tuota on uutena ollu. Liekö kulunut pooristaan hiukan jo löysäksi. Ei kumminkaan tunnu ajaessa tärinänä, eikä äännä..
Taitaa olla ominaisuus..
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16/HighLand Racing
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten