Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.05.2017, 08:39
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
^^
Itelle kävi kerran silleen, että olin blondaamassa hiuksia ja sotkottelin sen aineen kahdesta eri tuubista jotka sieltä pakkauksesta löytyi ja levittelin sen moskan päähäni. Sitten aloin heittää väripakkausta roskikseen, niin sieltä löytyi vielä pussillinen jauhetta, joka olis myös pitänyt sotkea siihen mössöön, se oli vielä vissiin just se tärkein, eli valkaisujauhe.
Perkele. Siinähän sit mietin että sirottelenko sen jauheen päälaelle vai vetäiskö sen vaikka sieraimeen.
Tsemppiä!
Ois voinu olla aikas tuikeeta tavaraa sieraimeen vetästynä mut kiksit siitäki saa tavallaan En tosin oo kokeillu mut siitä ritinästä päätellen mikä siitä aineesta lähtee ja se haju niin vois kuvitella sen olevan tyrnää tavaraa. Eiköhän tää tästä ens jouluu mennes siedettäväks muutu. Se ei pelaa joka pelkää prkle kun tämä tästä antautuu nii joha seuraavaa seosta koitetaa
Bemmin tiirikkaki pesusta huolimatta pelittää moitteetta.Patterin vaihdoi suosiolla ja tein taikoja auton ja avaimen yhdistämiseks ja avot sehä pelaa..pidän silti sen toisen avaime mukana JOS se päättääki ettei mulla oo mitää asiaa käynnistellä kaaraa. Ja sehä kannattaa tietenki säilyttää vaikka hanskiksessa et jos se avain klikkaa et ne vois olla vaikka molemmat siä sisällä ja minä pihalla No pääseehän sinne ihan perinteisestikki sisälle oven lukon avaamalla. Se mikään ufo ole sentä.

Meinasin jo ehtiä sanomaa ettei mikää ota päähän mut ottaa vähä kun koiran elämä on nyt sekasi kun kärpäset taas heränny. Se on iha järkyttyny niistä ja koittaa kiinni niitä ja teputtaa kokoajan ja epäilee ihan kaikkee pientä tummaa varjooki kärpäseks ja koittaa ottaa kiinni. Hölmö kun sai jostai tuollase ötökkä sekoilun. Tais amppari pistää sitä joskus ja sen jälkee se on ollu tuollane jauholakki kaikkee lentävää kohtaa.

Viimeksi muokannut Nisseriina : 06.05.2017 08:50