Kytkinpoljin päätti jäädä pohjaan
Torstaina aamulla Gtä siirtäessä päätti kytkin poljin jäädä pohjaan. Onneksi oli vika umpiruostuneessa kytkimen nesteen putkessa.
Renkaat vaihtuivat vähän edes maastoautomaisempaan ja astinlaudat poistin. Rupeaa pikku hiljaa näyttääkkin maasturilta. Samalla tuli uusittua palanut sytytyksen esivastukset kun toinen antoi savut ulos ja kuori halkesi, kiilahihnat ja tuo kytkimen putki.
Huomenna jos saisi vielä taiteltua edellisen omistajan rakentama pakoputki niin ettei ottaisi kardaaniin kiinni ja taas jotain pientä.
Akseleisen lukkojen työsylintereihin pitäisi perehtyä kun eivät liiku ollenkaan tällä hetkellä
Onko kellään sähkökaavioita tai muuta tarpeellista kirjallisuutta G:sarjoista tai M110 moottorista?
|