Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Mä oon aika miesvaltaisella alalla ja ne muutama nainen ketä on kans näissä hommissa kertoo usein mitä joku normaalinkin oloinen kaveri on pervoillu ja heittäny ihan ufoo läppää "sopivan" tilaisuuden tullen. Saatikka ne jo valmiiks epäilyttävät hahmot..!! Kait se urpoilu on melkeimpä geeneissä.   Kantsii varmaan osittain tottuu siihen koska ei se koskaan tuu loppuu kokonaan, paitti noilla sopivilla vastakommenteilla aina se yks lopettaa, ainakin sillä kertaa. 
|
No varmaan näistä edellämainituista ulkonäkösyistä johtuen, varsinaiselta pervoilulta olen välttynyt lähes täysin onneksi. Poislukien nämä espanjalaiset sun muut villiintyneet mullilaumat, mutta nekin lähinnä vaan viheltelee ja huutelee tai näyttelee käsimerkkejä.
Mie en meikkaa, enkä tuunaa työvaatteita sexymmäksi ja peitän paljaat ihoalueet koska ihosyöpä. Mulla on pullonpohjasilmälasit ja joku sellanen bulgarialainen lantunviljelijän myssy - ja kova ääni ja iso ego. Nii eipä niitä koskettelijoita onneks ole ollut.
Sitten on muutamia vähän epämääräisiä tilanteita ollut, että niistä olisi ehkä joku muu nainen pelästynyt tai pahoittanut mielensä, mutta mun persoonalla ne on sitten kääntynyt lopulta silleen ihan hyvin sellaiseksi aika vinksahtaneeksi huumoriksi ja meistä on toisen osapuolen kanssa tullut hyviäkin työkavereita.

Jos sadasta hitsarista kolme on naisia, niin niitä hankalia kusipääpervoja on ehkä sitten 1/100 - ja se voi muutes olla se nainenkin. Sellaistakin olen nähnyt.
Että enemmän ehkä risoo se muu ääliöinti, niiku että osaanko mie nyt varmasti hitsata tai pitäiskö mun ottaa pienempi rälläkkä. Niin ja se, ettei porukka ymmärrä, että vasaran ja lekan varren pitää olla käyttäjälleen oikean mittainen, jotta sillä voi lyödä. Ne ketkä tulee neuvomaan vaikkei tarvi. Tai jos hitsauskone menee rikki, niin kuvitellaan että se korjaantuu jos vaihdetaan mieshitsaajaan.