Viestiketju: Offarille morsian
Näytä yksittäinen viesti
  #1404  
Vanha 26.04.2017, 10:49
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Joku äijä joka toi jotai roinaa pari viikkoo sitten hiipi koneen luo ja satuin oleen sellase helveti pitkäpuomisen isomman laitteen kanssa siinä. Tämä tuli sanomaa että annas se kone tänne hän tyhjää auton.Kyllä hän tietää ja osaa kun omistaa samanlaisen mutta paljo pienemmän..ahaa..ehin ajatteleen ja olin juuri karjasemassa että sitä suuremmalla syyllä sinä et tätä konetta saa jos pienemmän omistat mut en ehtiny ku se alko siinä virkkomaan että et sitten tapa meitä sillä härvelillä. Totesin siihen kun suunvuoron sain et jos kuitenkin iha vähä kourisin...iha vähä vaa jooko?? Ukko mietti hetken ja lähti. Sitä enne kävi joku tollo joka vahtas ja vahtas sit sano ettei ole ikinä enne nähny naista kaivinkoneen kanssa.Sanoin sille että katoppa kuule nyt sitten oikee tarkkaa kun kerranki näet. Pärjään ilmeisesti liian hyvin töissäni kun olen aina yksin vaikka kaks konetta pitäs olla.Toisessa vuorossa niitä on kaksi mutta minä jään aina itekseni mut en sillä toisella apinalla mitää siinä tekiskä ku ei se tee mitää.Se on allerginen työlle.Mutta kyllä ne rahkeet multa ja koneeltaki loppuu kun sitä roinaa alkaa iha tosissaa tuleen.En pärjää yksin enää mut ei se ole mun ongelma.Teen sen mitä kerkiän ja loppu jää.
Mutta kuitenki mitä näihi pässeihi ihmisiin tulee en kenenkä takia aio lopettaa tuota autonrassaus puuhaa tai naiselle epäedullisia töitä, ja kuonolleni en mitää voi.Läskeille tokkiinsa. Mä pärjään näissä hommissa ja ne miespuoliset neidit nyplätköön pitsiä munki puolesta jotka ei tällästä sulata. Jos kelleen ei tälläsenä kelpaa olkoo sitte kelpaamatta. Suututtaa silti nämä hölmöt tyypit ..oli sitte tukkaa tai ei iha sama oli se sitte mies tai naine. Jos joku haluaa olla kalju niin kaikin mokomin.Eipähä tukka tartu laturiin.
Vastaa lainaten