Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja saekki
No niiin olis mahdollisuuus ostaa suht halvalla toimiva 213000 ajettu..mutta mutta myyjä sanoi, että kaksi viime talvea ollut vain pihakäytössä. Toissa talvea ennen on tullut katsastuksessa korjauskehotus etuvetonivelistä (jompi kumpi etuvetonivel pitää ääntä neliveto päällä) ja "käsijarrun kahvan liikevar yli kolme neljäsosaa". Ja "ilmeisesti pakosarjan tiiviste vuotaa vähän.." Kuulemma pintaruostetta kaarissa ja jossain oven sisäpuolella tjms. mutta ei mistään puhki. Ei kuulemma jaksa sitä rempata, että jos joku ostaa niin ostaa, mutta ei kuulemma hänen käytöllään jaksa remontoida, kun ne piha-ajot toimii tarpeeksi.
Kannattaako edes mennä katsomaan?

|
Tottakai kannattaa, mistä sen tietää minkälainen helmi se on. No nivelen vaihtoa en ole kokeillut, minkälainen savotta se on mutta jarruosia voi uusia.
Pintaruostetta kaarissa... Nehän on muovia, varsinainen pelti ei edes näy kaarien kohdalta.
Ruoste todennäköisesti on suurempi ongelma mutta mistäpä senkään tietää näkemättä.
Muta pakosarjan tiiviste, jamant voisi ehkä ohjeistaa? Onko ne pultit/mutterit millikierteellä vai jollain tuumakierteellä?
Minulla molemmista puuttuu pakosarjan etummainen pultti, siis keulan päästä. Toisessa vähän supsattaa tiivisteen välistä ja toisessa ei.
Pitäisi varmaan katsella siihen pultti. Tai pinnapultti ja mutteri se taitaa olla.
'90 renix.
EDIT: niin onhan nuo minunkin jeepit myynnissä. Iski nyt kevään koittaessa hirveä V8:n hinku. Semmoinen pieni piilomainos...