Pientä tilannekatsausta:
Auto on toiminut periaatteessa hyvin, kilsoja tullut noin 3,5 tkm. Öljyvuotoja metsästelty pikkuhiljaa. Laatikon jäähdyttimelle menevä putki/letku mehi jonkin verran, sen sai Hydroscandilla kuntoon sopivasti. Eli vanhaan putkeen uudet letkut, maksoi n. 40 € versus uusi putki KL-ssa 280€. Ohjaustehostimen säiliössä on sokalla kiinnitetty letkukara, jossa erikoisempi tiiviste. Ei löytynyt KL eikä hydeliikkeestä, teetettiin tuolla ->
http://www.kumipaja.fi/ voin suositella!
Tyhjäkäynti "humppasi" jonkun verran kylmänä, vaihdoin common rail määränsäätimen o-renkaat, taisi tulla kuntoon.
Alla pyörii nyt W164 19" pyörät, ei mahtuneet ilman 20 mm spacereita. Ne tilasin saksan ebaysta, pultit M14x1,5x59 löytyi Rengas Turku-liikkeestä.
Summa summarum, kyllä tämän ikäinen alkaa jo lähennellä harrasteauton statusta eli pitää jaksaa näperrellä ja selvitellä osahankintoja jos ei meinaa tosissaan köyhtyä. Toki harvassa tämän hintaluokan vehkeessä on vastaavia ominaisuuksia, kyyti ja kulku on kohdillaan sekä kärry perässä että ilman
Niin, nelipyöräsuuntaus tehtiin ja kirrasin vääntösauvoja edestä 1,5 jenkaa. Ehkä se 0,5-1 kierrosta olis voinut vielä mutta nyt jo stance parempi