Viestiketju: Suzuki PV
Näytä yksittäinen viesti
  #43  
Vanha 22.04.2017, 06:40
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Jep, puolet vakioina kaupattavistakin on tavalla tai toisella viritetty. Ja tuo paperihomma on totinen tosi, juniori myi yhden mopon aikanaan osiksi ihan siksi että omistajaketjun selvittäminen kilvitykseen alkoi näyttää suuren luokan työmaalta.
Mie aloin eilen nettimopon perkaamisen silleen, että mulla oli Trafin sivu auki ja syötin sinne rekkareita. Jos tuli ilmoitus, ettei tietoja löydy, hylkäsin mopon heti. Jos tiedot löytyi, niin en nyt vielä tässä vaiheessa niitä siis ostanut, mutta että ainakin järjestelmä tunnisti kyseisen mopon.
Sitten tosiaan niitä myydään "tieliikennekelpoinen" ja "juuri remontoitu", mutta aina niissä on joku läppäpytty ja välitykset vaihdettu ja tehoputki, alkuperäinen on hävinnyt.
No ne välitykset ei ole ongelma, eiköhän niitä vakiorattaita nyt sentään vielä jostain saa, mutta kyllä vakiovermeet muuten pitäisi olla kiinni.
Onhan meillä mun vanha mopo, josta varmastikin joitakin osia voi käyttää (esim. tankkia yms, jos maalaushommelit kiinnostaa ja satutaan löytämään ihan alkuperäiskuntoinen mopo), mutta viritetty sekin on.
Yksi kiinnostava ilmoitti, ettei vastaa kuin whatsapp-viesteihin. No minulla ei whatsappia ole. Noh, eiköhän tämä tästä.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten