Viestiketju: Offarille morsian
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.04.2017, 17:42
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Arvon neidot "liian sitä tahi tätä".

Aloittakaapa siitä miten määritellään "äijä" hommat ja "daami" hommat.

En ole ikinä kannattanut tasa-arvoa siten kuinka femakot sen näkevät (en siis todellakaan leimaa teitä femakoiksi! En edes vihjannut siihen suuntaan...). Jos lähdetään tuolle tasa-arvon polulle, niin olkoon se sitten TOTALITÄÄRISTÄ! Eikä siten että sieltä poimitaan vain kirsikat.

Jokainen suhteessa sukupuolestaan välittämättä tekee sen jonka parhaiten taitaa, ja omalle kohdalleen pienemmäksi kiusaksi tuntee.

Mitenkä Ns. sateenkaari osastoilla sitten saadaan kumpainenkaan tekemään tiettyjä asioita? Syövätkö Tom of Finlandit aina ulkona ja käyttävät pesulapalveluita ja maksavat kämpän siivoamisesta jollekkin naaraalle? Tahi käykö lepakko pareilla aina joku lattiakaivot tai hajulukot putsimassa koska tämä "äijä" hommia?

Enkä ikinä ole ymmärtänyt miten joku työ voi olla "miesten" ja joku toinen "naisten". Noh, prostituutio (asiakkaan mieltymys) ehkä, tai sperman/munasolujen luovutus.

Mutta nyt sille hippanopalle halonhakkuuta karsastava ukkeli!
Mulla oli tuolla aikasemmin jo lainausmerkeissä se "miestentöitä"
Ja kyllä se niin pitäis mennä, et se tekee keltä hommat paremmin sujuu eikä tuijottaa siihen sukupuoleen.

Joskus siihen vaan väsyy et on yksin tehtävä kaikki - ei voi jakaa kellekkään niitä töitä. Mulle olis aika se ja sama jos olis mies joka kokkais ja siivois sillävälin ku mä tekisin kaikkee muuta - pääasia olis se, et olis joku jakamassa niitä hommia