Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eilhik
On se sitten vaikeaa tuo pysäköinti ja ihmetellyt miksei vinopysäköintiä voi suosia ajoneuvojen pysäköinnissä helpottaa jopa sitä ajosuuntien muokkaamista p-alueilla.
Huonosti suunniteltu p-alue niin kaikki seikkailee suuntaan ja toiseen ja autot ovat jätelty miten sattuu.
|
Luuletko et se fillarilla kulkeva vihertävä insinööri, haluaa autoilusta helpompaa?
Ja siinä menee se 1 auton tila hukkaan (siinä puolillaan huonon parkkeerauksen vuoksi olevassa) hallissa ja sehän ei sovi, voi vaikka tulla ruuhkaa jos sattuiskin sekaan sopimaan 30 autoa enemmän
Harmillinen tosia asia on se, että sielläkin vaikka ois 45° kulmassa parkkipaikat niin aina joku idiootti ajelee väärään suuntaan
Yhen kanssa tuli puhetta et pysäköinti vois olla todella vaikeeta jos tolpittaisi ne viivojen päädyt

, kun ei saiskaan törkkiä miten sattuu ruutuun
Yks mikä kotona rivarissa jaksaa vituttaa on nää puoliksi mun paikalle laittavat
Oon kahenvaiheilla kysynkö kunnasta luvan laittaa tolpan siihen mun paikan nurkkaan

Kesällä pysäköin melkoluovasti, kun mulla on rivin viimeinen paikka ja sen vieressä ei ole virallisia paikkoja jos se on puoliksi mun "ruudussa" ja loput vieressä niin ei se väärin ole ei siinä ole mitään paikkaa, tyhjää asfalttia vaan. Vieraspaikat on toisella puolella
Tuli siihen joskus tosin kuorma-auto peruuteltua