Trafin vaatimat 5 koulutuspäivää tentteineen takana.
Taas pitäis lompsia tuoreisiin passikuviin kuljettajakorttia varten.
Se taas teettää vähän lisätyötä, että sais tästä venäläisen polvenmurskaajan näköisestä
sänkipäästä sellaisen passikuvan, ettei vietäis ihan joka ratsiassa tarkempiin tutkimuksiin...
Nyt pitäis löytää 3kk:n "harjoittelupaikka", että sais tuon jälkeen korottaa korttiin ison E:n.
Sen jälkeen vois lähtee noille ulkomaan keikoille. Mukulat on jo aikuisia ja itelläkin eläkkeet rullaa, niin ei ole kotio kiirusta ihan joka kuukausi.
Alunperin lähdin kursseille, jotta sukulaismiesten maansiirtofirma saisi yhden vakikuskin heidän toiseen sora-autoon.
Urakkatarjoukset näköjään kaikki on niin luilleen tarjottuja, että suuryritykset vie kaikki lähiseudun työmaat.
Noo, eipä tässä ole mitään hätää, vaikka noi tarjotut työmaat jäikin saamatta.
Normaalia urakkameininkiä. Routa kun sulaa, niin silloin tulee taas kiire löytää kuskit joka koneelle.
Edit: Tänään kävin tekemässä hakemukset uudesta kuljettajakortista + digipiirturikortista. Passikuvatkin piti ottaa.
Noihin meni 170,-. Kursseihin pitkästi toistasataa/päivä + matkat 260km/pvä.
Toistatonnia pitkästi palaa väkisin kulkemisien kanssa ja 6. päivä paperihommien hoitamisessa.
Plus tietysti ansionmenetyskorvaukset 6 päivältä.
Ei ole mikään ihme, että hommasta nuristaan...

Sama ruljanssi taas viiden vuoden päästä.
Toivottavasti silloin on jo hommia karsittu pois.