Viestiketju
: Myyty
Datsun patrol -82 soa 2+3 paku
Näytä yksittäinen viesti
#
3
29.03.2017, 20:19
vekkipappa
Konkari+
Rekisteröitynyt: 14.03.13
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 623
Uppista
__________________
Kyllä tosta pääsee,jos ei kävellen ni patrollilla
vekkipappa
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: vekkipappa
Etsi kaikki vekkipappa:n viestit