Viestiketju: Myyty Datsun patrol -82 soa 2+3 paku
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 29.03.2017, 20:19
vekkipappa vekkipappa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 14.03.13
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 623
Unhappy

Uppista
__________________
Kyllä tosta pääsee,jos ei kävellen ni patrollilla
Vastaa lainaten