Näytä yksittäinen viesti
  #57  
Vanha 26.03.2017, 20:18
wodeziki wodeziki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.17
Sijainti: Pori
Viestit: 32
Perusasetus

Täälläkin on jotain tapahtunut eteenpäin!

Alettiin vääntämään uudelle alumiiniselle lavanpohjalle runkoa 25x25 neliöputkesta ja aika vankan oloinen rakennelma siitä tuleekin.. 12metriä putkea käytettiin tuohon runkoon.
eli siihen sitten tullaan niittaamaan se aikaisemmassa kirjoituksessa nähty alumiinipohja kiinni.








Käytiin myös paikallisilla metsäreiteillä ajelemassa ja hauskaa oli kunnes kaverin HDJ:stä paukkui vetonimel tuhannen kappaleiksi kun meinasi vähän olla kiinni no onneksi saatiin hodari ja hiluxi pois metsästä ilman sen suurempia kikkailuja




Kaveri tilasi samaiseen hdj:hinsä uudet renkaat ja päästiin sitten hänen vanhoista vanteista ja renkaista kauppoihin eli hiluxiin istui alle 33/12.5/15 koossa olevat Cooper Discoverer STT renkaat ja vanteet jotkin perus kolmioreikäiset joihin laitettu lukkokehät, jotka olivat saaneet vähän osumaa ja ne tuli samantien sitten maalattua uudelleen keltaisiksi.



onhan noilla 33 ja 37 renkailla hieman kokoeroa


kyllähän tuokin alkaa jo autolta näyttämään, vielä kun lavan saisi paikoilleen



Tänään aloitettiin lavan kylkien kittaileminen ja kyllähän siitä pikkuhiljaa alkaa muotoa löytymään.. Ehkä tämäkin joskus on siinä kunnossa että saa istuttaa hiluxin perään









pikkuhiljaa pikkuhiljaa....


Sitten pienen pieni kysymys loppuun. Miten on, jos aion ahtaa tuon hiluxin 2L moottorin, onko porukka yleensä laskenut puristussuhdetta, jos on niin miten? Ja toimiiko ilman puristuksien laskemista vai lentääkö ensimmäisessä kiihdytyksessä kansi kadotukseen Varmasti löytyy tietoa tältäkin palstalta jos vain etsii mutta tottakai koitetaan ensin sieltä mistä aita on matalin
Vastaa lainaten