Näytä yksittäinen viesti
  #37  
Vanha 25.03.2017, 19:39
Tate Tate ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.11.07
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 255
Perusasetus

Poikkeus toki vahvistaa säännön, koska jos on asiallisesti liikenteessä ja miettinyt asiaa vähän pidemmälle voi myös Trafista saada asiallisen vastauksen: Minäkin mietin muutama vuosi sitten poikkeusluvan hakemista moottorimuutokselle omaan autooni. Ajattelin että kysyminen ei maksa mitään. Muutaman kuukauden (!) sähköpostiviestittelyn jälkeen Trafin kanssa, sain vastauksen ilman poikkeusluvan hakemista (ja turhaa maksua siitä). Kerrottiin että perusteita poikkeusluvan myöntämiselle ei ole kyseisessä tapauksessa, joten siis turha laittaa hakemusta sisään ja maksaa siitä.

Olin selvittänyt asian jo etukäteen todella perusteellisesti ja esitin myös heille asian riittävän yksiselitteisesti, joten siihen oli heidän helppo vastata. Toki tuo vei aikaa joten kärsivällinen piti olla.

Muuten kyllä hieman mietin tätä asiaa. Kannattaako tuo muutos suosiolla jo unohtaa HJ:hin jos ei ole valmis maksamaan tuota poikkeuslupamaksua? Jos rakentaa kunnon autoa niin tuo tuollainen 380e on pisara meressä kokonaisbudjetissa. Minä olin tuon maksun valmis maksamaan jos olisin heiltä saanut myöntyvän vastauksen.
Vastaa lainaten