Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.03.2017, 09:25
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Ostin 5v.sitten peräkärryn kaverin kanssa puoliks maksettiin puoliks ja minä laitoin ja maksoin kaikki sähköt+22mm pohjavanerin uuden sekä renkaat aluvanteilla ja kävin kokokärryn läpi, Pistettiin vakuutukset hänen nimille koska mulla on jo liikaa vakuutuksia.Kaikki meni hyvin kunnes piti hakea kärry käyttöön hän vaan totes että rekisteriotteessa lukee omistajan nimi ei käy,No sehän tiedettiin mutta mulle jäi kärryn kuomu ja on vieläkin pihalla eikä hän useista pyynnöistä huolimatta ole sitä pois vienyt,Nyt kuuluu kysymys mihin rikokseen syyllistyn jos myyn.Lahjoitan taikka hävitän kuomun koska hänhän voi kertoa omistavansa sen enkä minä voi hävittää vierasta omaisuutta ilman omistajan lupaa. Jos voin 1.5x3m lasikuitu kuomu etsii uutta kotia.
Eiks rek.otteeseen saa vieläkin 2 nimeä omistajaksi?
Tai sitten toinen haltijaksi, haltijalle menee laskut ellei erikseen päätetä että omistajalle

J.K on sulla vaikeita naapureita ja kavereita sekä bisnes kumppaneita

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.