Viestiketju: Toyon etumurrokset
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 26.02.2005, 21:35
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tuli tapeltua pari päivää Hilun kanssa, kun siihen piti pulttailla uudet etumurrokset. Ensimmäinen murros vaihtui siten että akselista purettiin kääntöpää laakereineen pois, jonka jälkeen nivel paikalleen ja poks. Eli kääntökuulalta lähtien purettiin kaikki romut veks. Toinen nivel vaihdettiin puolestaan siten, että jarrulaikka pois, hiekkakilpi pois, etunapa pois, mutta kääntöpää ja laakerit jäivät paikoilleen. Kumpaa konstia täällä suositaan? Vai onko joku vielä parempi tapa?? Minun mielestäni tuo jälkimmäinen konsti oli kohta helpompi. Hieman enempi pulttaamista ja rasvan kanssa pulaamista, mutta muuten oli jouhevampi. Eikä tarvinnut sen perkuleen kääntöpään kans bodata.. Haittapuoli oli, että jäi toisen puolen kääntölaakerit kysymysmerkiksi.

Vaan nyt ei pitäis liiemmin rutista.

Rojekti jatkuu...


Kaivaa se..

www.nalle-offroad.com
Mielestäni jälkimmäinen on parempi vaihtoehto edellyttäen,että vanha nivel on yhtenä kappaleena,eikä tarvitse siivota murusia kuulan sisältä.


Vastaa lainaten