Työkaluina ollut T4 2,5 TDI ja T5 2,5 TDI pd ja 2.0 TDI cr koneisia.
Jos itselleni käyttistä etsisin, niin ääni 2.5 TDI T4:lle, on noista ollut huolettomin. Lyhyt ja 4WD

T5 ohjaamo on ahdas, minä en ainakaan siihen mahdu niin, ettei polvi osuisi kokelautaan (onneksi tosi harvoin joutuu itse ajamaan).
2.5 TDI pd yläkertaongelmat on esiintynyt käsittääkseni pääasiallisesti sellaisissa autoissa, jotka käyvät usein joutokäyntiä, (taxit, poliisiautot ym vast.).
Yksi 2,5 TDI pd oli totaalisen loppu yhden sylinterin osalta 300 tKm ajettuna, mutta siinä vika oli 99% varmuudella viallinen suutin, joka kusi männän päälle. Järjestelmäinssi ei toki sitä suostunut myöntämään, kun halusi puolustaa huoltovastuussa ollutta firmaa, jolle oli auto viety useamman kerran öljynkulutuksen ja öljynpaineen merkkivalon palamisen takia.
Mielummin ajan T3:lla kuin T5:lla
Jos olisi aikaa, tilaa ja joutilasta rahaa, tekisin matkailuauton lyhyestä 4WD 2.4D:stä 1.9 mTDI koneella.