Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 11.03.2017, 06:38
jamba:n Avatar
jamba jamba ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.10.05
Sijainti: Ruhtinansalmi
Viestit: 190
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti
vm.67 Jupiter Swing Sport.

Liite 77005Liite 77006Liite 77007Liite 77008Liite 77009Liite 77010Liite 77011Liite 77012Liite 77013Liite 77014Liite 77015Liite 77016Liite 77017Liite 77018Liite 77019Liite 77020

Käväsin eilen konttorilla sekä mopon että jeepin papereiden kanssa siirtämässä mopon omiin nimiin sekä kyselemässä jeepin katsastuksesta.

Mopon papereita kattelin etukäteen ja niiden mukaan mopon kilvet oli palautettu ja mopo poistettu rekisteristä 1.10.2007.
Tuo vähän harmitti koska ennen 1.11.2007 rekisteristä poistetut mopot pitää katsastaa konttorilla uudestaan eli ylimääräinen 120€ kulu oli tiedossa.
Vähän aikaa noita papruja ihmeteltiin konttorilla ja konttorin virkailija huomasi koneelta oudon ristiriidan noissa päiväyksissä. Mopon kilvet oli
palautettu 1.10.2007 mutta sen aikainen vakuutusyhtiö Tapiola oli mopon paperit ja muutoksen unohtanut päivittää ja oli kirjannut
rekisteristä poiston vasta 8.3.2008. Ongelmaksi muodostui että 1.11.2007 lähtien ei mopoa ole voinut poistaa rekisteristä noin...
Konttorilta pirautettiin tässä vaiheessa trafiin ja aikansa ihmeteltyä trafin tuomio oli että koska muutos kirjattu vasta 8.3.2008 ei mopoa
ole voitu poistaa rekisteristä -> mopolle riittää normali omistajanvaihdos ja liikenteeseen otto Kerrankin oli hyötyä hitaasta vakuutusyhtiöstä
ja järkevä päätös trafilta Nyt on mopo minun nimissä ja uudet kilvet hankittu.

Jeepin paperit kävin inssin kanssa läpi myös ja ne on kuulemma kunnossa eli jeepin voi viedä noilla nykyisillä papereilla konttorille heti kun haluaa
Meinas että tämän ikäistä kuorma-autoa ei kauhean moni määräys koske Ei kuulemma tartte olla edes valmistenroa stanssattuna missään.
Hieno!
Tuolta uudet liikennemerkkitarrat:
http://www.elisanet.fi/voimakone/jupiter.htm
Vastaa lainaten