Sälä osastoa taas eteenpäin:
- hytikkasäiliöstä imusuodatin poistettu
- lämpömittari asennettu hytikkasäiliöön
- jakolaatikon siirtäjän tanko muokattu paremman malliseks, nyt liikkuu vapaasti
- paikkamaalailtu sieltä täältä lattioita, jne. mitkä kärsineet asennellessa
- jakiksen huohotus asennettu, putki nousee syylärin yläreunan tasalle
- hytikkapumpun huohotus asennettu, putki nousee syylärin yläreunan tasalle
- katon ilmausletkujen hanat tulpattu, ei tuu vesi niskaan vaikka avaa hanan
- korin pohjasta massattu ne alueet mitkä oli jääneet vähemmälle maalille syystä tai toisesta
- kuskin lattialle leikkasen kumimaton, ei vain ollu varastossa tarpeeks isoa niin jäi vähän reunoilta vajaaks
- laatikkojen öljyt tarkistettu ja täydennetty. Jakis tuntuu tippasevan jonkun verran.
- käsijarru alustavasti säädetty
- ilmasäiliön liittimet vaihdettu uusiin, samoten painemittarin. Loppui vuodot, nyt pysyy muutama bari yli vuorokauden paineita





Huomenna jos nostais moottorin huohotuksen myös tuonne syylärin yläreunan korkeudelle, säätäs kytkimen, pulttais tarvikelaatikon kiinni, jne.
Kunhan tuo jarrutehostin tulee ja nuo pari uutta termaria ja saa ne asennettua pitää käydä koeajolla tuossa niityllä.
Jos kaikki tuntuu olevan kohillaan vois pikaisesti katella jonkinlaisen leimalistan läpi ja ruveta harkittemaan konttorille vientiä...
Hytikan letkut ja putket pitää tehdä jossain välissä sen jälkeen ja sitten tämä oliskin jo valmis maastoon