Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai
Kaasari vai ruisku?
Ihan ensimmäiseksi kattoo sulakkeet jos kaikki on ehjiä, sitten
Aloitella vois vaikka apukaapeli akun -navan ja koneen korvan väliin jos rapsii virrat päällä, uusikaa moottorin maadoitus kaapeli jos ei apukaapelilla maadoittamalla käynnistynyt.
Ruiskussa bensaletku irti ja kaveri laittaa virrat päälle tuleeko bensaa? Kaasarissa sama homma, mutta kaveri starttaa tuleeko bensaa?
Jos tulee bensaa sitten tulppa irti ja kierteestään metalliin, kaveri starttaamaan tuleeko kipinää?
Jos tulee bensaa ja kipinää, niin jako uudella remmillä kohdalleen ja auringon laskuihin
Jos tulee bensaa, mutta kipuna puuttuu.
Jakajan kansi auki ja kurkkimaan onko mitään ihmeellistä siellä.
Jos näyttää normaalilta ja puhtaalta
kattoo puolan johdot, että kaikki on kiinni ja ehjät.
Jos puolan johdot on ehjät ja kiinni kunnolla uutta puolaa
Noi kun on katottu kannattaa alkaa miettimään boxeja
Ja sulakkeet ihan ensimmäisenä kattoo, et on varmasti ehjät, jos näyttää ehjältä ja virta kulkee paikallaan kynällä kokeillessa läpi se ei tarkoita, että sulake olisi ehjä.
Joo kuulostaa erityisen typerältä, mutta vasta kouraan ottamalla huomasi, että lanka on rasittunut poikki ja yhdisteli joskus kun kuu ja planeetat oli kohdillaan
|
Ruiskukone.
Romu nököttää ny naapurin pihassa ja ei oikeen o sellasta kaveria täälläpäin et siitä juuri apulaiseksi olisi. Kunhan tästä aamukahvin saan juotua ni kömmin kattoon heräiskö se henkiin vai ei. Helpompaa se on sitte viedä pajalle jos ei ny ala toimiin omin avuin.
Edit: romu oli yön laturissa kii ja läks käyntiin ekalla yrityksellä. Ajoin pienen lenkin ja toimi ihan niinku ei mitään vikaavikaavikaa oliskaan ollu. Katotaa ny sitte huomenna mitä se sanoo ko koitan lähtee liikkeelle...
__________________
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Viimeksi muokannut Hippanoppa : 08.03.2017 11:45
|