Kuten sanoin, paine saa aikaan kantavuuden, eikö. Jos enemmän painetta, enemmän kuormaa. Vähemmän painetta, vähemmän kuormaa, eikö?
JOS TASONSÄÄTÖ ON KUMMALLEKKIN PALKEELLE ERIKSEEN, EI AUTO KAADU MIHINKÄÄN.
Ja kuka on nii fiksu, että yhdistää palkeet suoraan... ilmeisesti joku on...
Jos jousielementtinä käytetään paljetta, tasonsäätö hoidetaan mekaanisesti tai magneettiventtiileillä korin ja akselin välisen etäisyyden perusteella. Ilma(lue

aine) johdetaan joko palkeeseen tai siitä pois.
Jos ette ymmärrä, niin ei se mitään. Ossi_p on oikeilla jäljillä.
Ja palkeista sen verran, että jos käytetään VAKIOTILAVUUSPALJETTA, joko rullapalje tai rengaspalje, ominaistilavuus pysyy vakiona Pystykiihtyvuudestä tai kuormituksesta huolimatta.
En todellakaan tarvitse nerokkailta palkeelta palkeelle kytkijöiltä neuvoja palkeiden ohjaukseen, vaan käyttökokemuksia offikäytössä.
Kyllä kouluja on käyty, ja pois päästy.
ISO mutalammikko!!!