mulla 91 vuoden gen 1 koppasessa pajerossa nopeusmittari alkaa vipattaan 60 km/h nopeuden jälkeen.. tietääkö joku jotaki joka osais nuita korjailla? olen koittanu hiukan kysellä alan ammattilaisilta jotka auton mittareita korjailee, mutta kukaan ei ole muka osannu nuin vanhoille mittaristoille tehdä mitään..