Kai sitä voisi vähän päivitellä nivan kuulumisia.
Eli keulalle löysi tiensä tuollainen runvan 8000 vinssi. Syyläriä kun siirsi kolmisen senttiä taakse päin niin sai hyvin upotettu vinssin keulille ilman että ylityksiä tulee pahemmin lisää. Nyt ei ole kun tuo kita joka vähän töröttää tuolta puskurista ulkona.
Samalla tuli myös vähän pätkittyä puskuria ja kavennettua muutenkin noita nivan poskia.
Sitten tähän ehkä mielenkiintoisempaa hommaan ainakin allekirjoittaneelle! Tuli hommattua tuollainen venäläisen Val-racingin tekemä rataspaketti jakolaatikkoon, joka muuttaa välityksen pikkuperällä 3.152 eli onko se sitten noin 48% prosenttia hitaampi tai jotain sinne päin.

Ei muutakun laatikko alas ja purkuun! kun irroittelin laatikkoa, satoi räntää ja makasin vesilätäkössä ja kun asensin takasin niin oli kauhee tuuli ja lumipyry

Olishan tossa tallikin ollu vieressä, mutta aatelin että harjotellaan jos joutuu vaikka joskus isompaaki remppaa tekemään maastossa
Osat sopi kaikki hienosti paikoilleen, kunnes alettiin osia sovitteleen takaisin koppaan. Joutui kolmesta kohtaa ottaan kopasta tavaraa pois jonku 2-3 milliä, mutta siihen olin kyllä vähän varautunutkin.
Kuvat vähän huonoja mutta kyllä sieltä nyt näkee että jotain on järsitty. No sitten kasaamaan ja huomaan sitten siinä että pitää myös järsiä tasauspyörästön rungosta pois tavaraa aika reippaasti.
Ja sitten vielä vähän jyrsittiin sellaisesta muovisesta stoppari holkistakin pois tavaraa lopuksi kun sekin otti rattaisiin kiinni

Mutta kyllä se sinne loppujenlopuksi upposi ja pyöri ilman ahdistusta! Mutta kyllä sitten on tuo koppa aivan täynnä tavaraa, että ei sinne enää paljoo pienenpää välitystä saa ilman kopan isompaa muokkausta!
Mutta vaikka siinä rahaa taas meni ja aikaa palo, ja välilä jo alko miettimään kannattaako nähdä näin paljo vaivaa nivan eteen että pitäskö vaihtaa ahioo vähän johki fiksumpaan niin kun pääsi ekaa kertaa testaamaan niin kyllä hymyilytti

Ihan eri peli nyt ajella tuolla kivikossa ja kannokossa! Perstuntumalla kakkonen on nyt samanlainen ku ennen ykkönen, ja ei tartte enää sulattaa kytkintä ihan niin paljoo ja kerkee vähä katteleen sitä maastoo ja reittiäki eikä vaan mennä hyppimällä yli kivistä ja kannoista

Vinssikin tuli koeponistettua ettei heti lähde irti, ja tukevasti sekin tuntui sielä pysyvän. Nyt sit kaikkee pientä puuhastelua enää ja sen jälkeen käydä tuolla talvisodassa koittamassa taas mitenkä se niva etenee! Loppuun vielä kuva koeajo lenkiltä.