Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 22.02.2017, 23:26
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Ei ole koskaan tullut sanomista peltikorjauksista katsastuksessa, kun ne on tehty kunnolla. Edelleenkään en näkisi tätä kovinkaan huolettavana tiedotteena?

Ettei nyt vaan olisi ne massalla paikatut reiät, irtohitsipalloilla "korjatut" helmat ja sikapossulla liimatut pohjapaikat syynissä ja erityistarkkailussa. Vaikka eihän sellaisia kukaan tee, eihän.

Juurihan täälläkin "vaadittiin jobbaria hirtettäväksi" kun oli myynyt huonosti korjatun pakun, juuri tämmöisiä koittanevat poimia pois.
Olkoonkin että vanhoilla autoilla ajavana en voi välttyä ajatukselta että vanhojen autojen ylläpitoa tahallaan hankaloitetaan.

Tämä kyllä vähän huokaisutti, jos joku elämäänsä ja kaikkeen muuhunkin kyllästynyt katsurishenkilö on päättänyt olla inha:

"Ruostevaurioiden tarkastamisessa tulee hyödyntää riittävästi rengasrautaa ja ruostehakkua, koska vain kyseisten työvälineiden avulla saadaan selville onko massan alla peltiä lainkaan ja jos on, onko se tervettä."

Mikä on riittävästi??

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 22.02.2017 23:30
Vastaa lainaten