Muuten siinä kohokammion päällä on erillinen kansi, jonka alla on kaasun mukaan nousevat neulat , jotka ei ihan itekseen tipahda reikiinsä kasatessa, onko siihen jotain jippoa?
Kiihdytyspumpun mäntämekanismi on myös samalla akselila.
Kannessa on myös letkuliitin ulkoilmaan, jolle en ole keksinyt käyttöä. Nyt se on avoin, pitää ainakin tukkia, ettei sieltä höyryä bensat pois, mutta minnehän letku pitäisi siitä lähteä?
Kaikenvaralta mulle saapi tarjota siihen sopivaa varmasti toimivaa karburaattoria, on helpompi vaihtaa koko juttu ja kunnostaa taas toista. ;-) Tuntuu ainakin tyhjäkäyntipuoli tukkiintuvan herkästi seisoessaan.
Sähköpumppua en viihtis laittaa, vaikka toimis, yritän pitää alkuperäisenä ja sähkö+bensa on vähän lisää tulenarkuutta tuohon.
Viimeksi muokannut FinnJeepMatt : 22.02.2017 20:59
|