Varmaan certanium- puikko olisi se paras, mutta ihan migillä minä olen omani korjannut - niin XJ:n etujarrujen kolot, kuin myös ZJ:n takajarruista. Hyvin ne on toimineet
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT
Ja jos oikein tarkasti mennään, niin jarruosia ei sais hitsata, mutta: jatkakaa....
|
Ei virallisesti saisi, mutta kuten olen joskus aiemminkin tainnut todeta niin Trafin byrokraatithan saisi vähintään paskahalvauksen kun näkisivät miten raskaamman sarjan kalustoa rakennetaan tehtaalla, tai miten niitä korjataan
Minua jotenkin edelleen vituttaa Trafin kanta, että jotain henkilöauton kokoluokan himmelin valuteräsosaa ei saa korjaus- tai täytehitsata - ei siis edes luokkahitsari - kun se on olevinaan niin saatanan vaarallista ja kaikki kuolee.
Mutta kuitenkin vaikkapa 500 tonnia nostavan nosturin nostolaitteen valuosia voi ihan huoletta korjaushitsata, yms.. Ei tuossa hommassa ole mitään järkeä eikä logiikkaa..