Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.02.2017, 18:23
Mico:n Avatar
Mico Mico ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 05.05.09
Sijainti: Outokumpu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kenppi Näytä viesti
Bensapumppu, rele, johtosarja tai liitokset voisi olla myös seuraavana tarkistuslistalla. Tuleeko polttoainetta ruiskulle asti vian ollessa päällä?
Bensa tulee ruiskulle asti, mutta ei ulos suuttimesta kun vika on päällä. Kipinä tulee aina. Bräkkärillä lähtee pyörimään kun vika päällä ja pyörii niin kauan kun bräkkäri riittää.

Johtojen ravistelu, releiden koputtelu ja boksin potkiminen ei vaikuta. Liittimet on putsattu, joitain piuhoja mitattukin. Releet mitä on löytynyt on käytetty auki ja todettu toimiviksi. Interwebistä on tutkittu foorumeita ja kytkentäkaavoja, sekä luettu muiden arvauksia vastaavaan vikaan. Kytkentäkaavioitakin on näihin olemassa useaa erilaista ja mistään en ole järkevää selvitystä löytänyt, mitä efin tarvitsemia releitä tuossa on ja missä ne sijaitsee.

Oon käyttänyt tuohon nyt sen verran jo aikaa, että lähinnä sillä kyselen, jos jollain olisi ollut samat oireet omassaan, niin voisi kokeilla samoja korjauksia ja käyttää samoja kaavioita jos sellaiset löytyisi. Ei tarvitsisi koko paskaa tallin lattialle osiksi purkaa ja selvittää kaikkea itse. Pari autoa oon aikoinaan laiskuuttani ehjännyt vaihtamalla osan kerrallaan uusiin, mutta tähän en aio kottikärryllistä rahaa enää laittaa

rakennuspiirustus.fi/

<-ISORY->
Vastaa lainaten