Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka
Nestehukkaa en oikein jaksa epäillä, niin kuin oli Jappi ehdottanut. Migreeni se voisi ehkä olla. Kun tuntuu lähinnä siltä, että olis alkoholille "allerginen"   Kun ei ole tosiaan ensimmäinen kerta, kun muutamasta paukusta tulee jäätävä pääkipu, joka ei lopu ihan äkkiä. Toinen mitä se hiukan sekottaa on maha, saattaa sekin olla hieman oudon tuntuinen, muttei joka kerta.
|
Tervetuloa kerhoon.. mulla ollu tuo migreenivika 20 vuotta ja ei pysty edes olutta juomaan pullon olkapäihin asti kun alkaa ohimossa tykyttämään.
Suurin ongelma on muilla kun eivät oikein ymmärrä miks ei olut kelpaa..
Semmosen huomannu että hartvallin gin lonkku ei sovi,mutta sinedrykoffin lonkku on useimmiten ok. Mulla vaikuttanee että onko käymällä valmistettu vai ns.laimentamalla tiukasta.
Juur yks ehtoo "jouduin" naapuriin iltaa viettämään, esivalmistelu 600 burana kitusiin ja ilta lonkkua ja konjakkia,ja kun kotiin niin puolikas suklaa patukka ennen nukkumaan menoa. Eikä yhtään pää kipeä aamulla,ekan kerran koitin näin kun oli hiukan kipua illalla valmiiksi mutta seuraavan kerran kun tarttee edustaa niin koitan samaa.
Sitten sellanen kun tuo työ on ajamista niin hain 7 vuotta sitten lasit jotka ihan tosi miedot -0,25 niin päänsäryt sateella ja lumisateella käytännössä loppu.
Ja ainakun on kirkas keli tai aurinko paistaa niin arskat päähän.
Mulla myös kunnon lääkkeet mutta niistä käy äijä vielä normaaliakin hitaammalla niin otetaan vasta kun oikein tosi kyseessä.
Semmonen vielä että heti kun alkaa juilia niin kylmä pussi ottalle puoltuntia niin saattaa selvitä ilman lääkkeitä.