Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 19.02.2017, 09:13
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TojoHooJii Näytä viesti
Olen myös ihmetellyt öljynpainemittaria. Vaihdoin siihen uuden anturin. Ohmit muuttuu paineen mukaan mukavasti ja se tuntuisi toimivan. Anturin päässä kun käyttää piuhat yhdessä, niin painemittari nousee tappiin. Anturissa normaalisti kiinni ollessaan mittari ei herää henkiin. Henkimaailman juttuja? Olisiko helpompaa laittaa uusi johto anturilta sisään ja jokin tarvikemittari siihen kiinni. Minua ei kiinnosta vähääkään asteikot kunhan vaan näkee paineen normaalisti jollain tasolla ja sen muutokset, jos niitä tulee. Öljyvalokin pimeänä...
Ite laittaisin ja olen laittanutkin LJ.hin mekaanisen mittarin letkun päähän. Ja valoa kun ei lj.ssä ole alkujaan, niin sellaisenkin asensin. Lohkon kylkeen haarotin, toisesta mittarille letku ja toiseen paineanturi josta johto valolle. Eli valolle jatkuva virta ja anturin kautta maadottaa.
On se mekaaninen mittari aina luotettavampi kuin sähköiset, vaikka asteikko ei kiinnostaisikaan.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten