Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 17.02.2017, 23:26
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja harrasteauto Näytä viesti
Kyseessä on 2wd autosta 2l2 2.4 diesel koneen laittaminen 4wd ln110 koppaan. Öljypohjaongelma on tiedossa eli pitää olla 110 tai 170 öljypohja ja saman auton öljyimusysteemi.
Miten on öljytikun laita eikö se ole lohkossa 4wd mallissa ja öljypohjassa 2wd versiossa miten se ratkaistaan.
Sitten vaihdelaatikot onko kytkinkoppa sama 2wd ja 4wd malleissa?
Miten on vaihdelaatikon sisäkalut kuten kytkinakseli ja sen hilut ovatko samat ja siten vaihtokelpoisia.?
Jäähdyttäjä on kai sama molemmissa?
Miten on kardaani onko vaihtokelpoinen ja ellei onko vain pituuseroa?
Ohjaussimpukka servopumppu ovatko ne samat 2wd ja 4wd malleissa apusimpukka eri se on tiedossa.
Sitten koripuoli ovat ikkunat ovet ja konepelti samat molemmissa?
Paljon kysymyksiä mutta uskoakseni tietoa pitäisi löytyä teidän keskuudesta jos vain jaksatte vastata.
Kiitos etukäteen.
Lohkoon voi porata tikulle reiän jos tosiaan on tuollainen ero, silloin valussa on paikka sille.

Kytkinkoppa on sama ainakin moottoriin sopimisen suhteen, laatikon sisuskaluista osa sopii, osa ei. Kytkinakseli taisi sopia 2/4wd laatikoiden välillä ainakin jos on saman kokoluokan laatikko mikä ei taas ole itsestäänselvyys.

Simpukka ei mielestäni ole sama mutta vannomaan en mene kun en ole vierekkäin verrannut. Koripelleissä on eroja mutta en muista sopiko nuo mainitut ristiin.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten