Näytä yksittäinen viesti
  #584  
Vanha 16.02.2017, 20:41
TojoHooJii TojoHooJii ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 06.02.16
Sijainti: Inkoo
Viestit: 16
Perusasetus

Jaahas.... Nyt olisi uusi lämppärin puhallin paikoillaan. Taas puhaltelee. Tuntuu tehokkaammaltakin. Motonetti ajatti kauppaan kolmeen kertaan ennenkuin onnistui löytymään oikea moottori. Alunperin könötin tiskillä vanhan moottorin kanssa. Silti tuli väärä moottori. Elämä on.

Mahtaako kenelläkään olla tietoa lämppärin esivastuksen sijainnista? En viitsisi alkaa purkamaan ihan summamutikassa. Vikahan siinä on klassinen 1 ja 2 mykkänä. 3 ja 4 puhaltaa tukan päästä. Huomenna saa onneksi kuitenkin lämmintä kabiiniin. Puhaltakoon vielä hetken tukan päästä.

Olen myös ihmetellyt öljynpainemittaria. Vaihdoin siihen uuden anturin. Ohmit muuttuu paineen mukaan mukavasti ja se tuntuisi toimivan. Anturin päässä kun käyttää piuhat yhdessä, niin painemittari nousee tappiin. Anturissa normaalisti kiinni ollessaan mittari ei herää henkiin. Henkimaailman juttuja? Olisiko helpompaa laittaa uusi johto anturilta sisään ja jokin tarvikemittari siihen kiinni. Minua ei kiinnosta vähääkään asteikot kunhan vaan näkee paineen normaalisti jollain tasolla ja sen muutokset, jos niitä tulee. Öljyvalokin pimeänä...

Kaikenlaista infoa netissä hakiessa/tonkiessa/kaivellessa törmäsin tuollaiseen: https://www.scribd.com/doc/52122956/...Manual-2H-12HT

Linkin takana on korjaamokäsikirja 2h ja 12ht koneille. Jospa se jotakuta kiinnostaisi. Siitä vaan sitten räjäyttämään mylly kappaleiksi.
__________________
A hard-on doesn’t count as personal growth
Vastaa lainaten