Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 12.02.2017, 22:03
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Vastaan myöskin itse itselleni, etulukko ei mennyt päältä pois koska kuvassa oleva ylempi reikä oli tukossa.
https://vilkutin.1g.fi/kuvat/GEE/Etu...212_145030.jpg
Tuohon tulee siis nesteen syöttö säiliöltä, aiheutti myös ongelman ilmaamiseen koska ilmakaan ei päässyt nousemaan säiliöön ja sitäkautta pois.

Täältä löytyy vielä kuvia ja videoita, tuosta lukon sangen lyhyestä liikeradasta:
https://vilkutin.1g.fi/kuvat/GEE/Etu...212_145030.jpg
Pieni pelko että onko lukko kunnolla kiinni, esim. merkkivalo ei vielä syty lukko tapin pitäisi liikkua viitisen milliä ainakin jotta merkkivalo syttyy.
Säädin jo pääsylinteriä käyttävän tangon niin että siinä ei ole välystä juurikaan, toki jos se pitäis kokoajan vähän painetta kytkentä sylinterillä ja lukon sylinterin laittais pitkissä säätöreijissään toiseen ääripäähän se vois onnistua.
Onko näihin säätöihin olemassa mitään ohjetta?

Seuraava rojekti on kuskinpuolen olkalaakerit, puranko suosiolla koko pyörän navan, vai pystynkö ottamaan vaan olkatapit auki ja vetämään kokopakettia ulospäin sen verran että saan laakerit vaihdettua?
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten