joo hälyt on defa merkkisiä
Kaikki hälyttimet on suunniteltu kansainvälisen EMC spesifikaation EU 89/336 (CE -merkintä) mukaisesti ja ne täyttävät lisäksi e11 -merkkivaatimukset 95/54/EC ja ovat EU-tyyppihyväksynnän 95/56/EC mukaisia
Radiolähettimen (800 -sarjan kauko-ohjain) tyyppihyväksyntä: ETS 300220.
Radiovastaanottimen (800 -sarjan keskusyksikkö) tyyppihyväksyntä: ETS 300220.
Mikroaaltosisätutkan tyyppihyväksyntä: ETS 300440.
Kaikki mallit ovat CE-merkittyjä: ETS 300683.
Kaikki mallit ovat e11-merkittyjä EU-direktiivi 95/96 mukaan.
Kaikilla malleilla on seuraavat vakuutusyhtiöiden hyväksynnät: SSF, FG ja VAT (VAT -Vakuutusyhtiöiden autokorjaustoimikunta)Pieni virrankulutus
Elektroninen ylikuormitussuoja
Hyvä suoja sähköhäiriöille
Parannettu radiokommunikaatiojärjestelmä antaa varman yhteyden myös alueilla, joilla on voimakkaita radiolähettimiä läheisillä taajuuksilla.
Parannettu muotoilu lisää asennusystävällisyyttä.
Korkea sähköinen ja mekaaninen tasapaino, sekä pienemmät ulkomitat.
Patentoitu jatkuva koodinvaihto, joka tekee koodin kopioinnin eli väärinkäytön mahdottomaksi.
Hälytysjärjestelmä koostuu moduuleista, joista jokaisella on oma älynsä mikroprosessorin muodossa. Tätä rakennetta kutsutaan jaetuksi prosessoinniksi. Se antaa järjestelmälle suuremman joustavuuden yhdistettynä korkeaan käyttövarmuuteen.
Kaikissa tuotteissa on lisäksi käytetty pintaliitos-elektroniikkakomponentteja (SMT- Surface Mount Technology), joilla on pieni massa ja laajat lämpötilaominaisuudet. Näin täytetään vaativat laitteiden autoon asennukseen asetetut ympäristövaatimukset.
ps. taitaa melkei jokaisen kulkimessa olla sähkösammutin lukuun ottamatta poikkeuksia tai omia viritelmiä minun ja monen muun mielestä on ylimääräiset sulkuventtiilit aivan turhia ne kun hajoaa jossain tien päällä mielessä käy "kyllä kannatti"
|