Ei ole pisteillä tehty, vaan kolvia heiluttamalla/ pyörittämällä. Sillä tavalla ainakin monessa opuksessa ja netin opetusvideossa kerrotaan.. Onko tuolla suoralla työnnöllä joku idea verrattuna siihen että poltinta pyörittää/ heiluttaa?
Saumat hitsaan lähes poikkeuksetta työntämällä (ja alhaalta ylös "V- liikkellä" jos on pystysaumoja), satunnaisia poikkeuksia lukuunottamatta. Ohutta peltiä hitsatessa teen usein peräkkäisillä pisteillä, etenkin jos kyseessä ei ole mikään rakenteen vahvuuden kannalta oleellinen paikka.