Viestiketju: Nettiautosta Bongattua
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.02.2017, 00:14
Renegade:n Avatar
Renegade Renegade ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 31.10.12
Sijainti: Lakend
Perusasetus

Eihän tässä tämänhetkistä myyjää ole syytetty harhaanjohtamisesta, vaan kerrottu että auton kunto ei vastaa oikein miltään osin kilometrimäärää. Surullista on se, jos vuosia autoalalla ollut myyjä ei itse ymmärrä asiaa.

Kyseinen auto on eteläsaksasta, missä kilometrien manipulointi on enemmän kuin yleistä. Lisäksi tuo auton edellisen omistajan "oma autokorjaamo" on yritys, joka todellisuudessa vuokraa tee-se-itse halleja ym. toimitiloja. Eli varmaan omat autonsa huoltavat itse, ja leimaisimia löytyy. Huoltojen sisältö on eri asia.

Käsi ylös niiltä, kenellä on omassa ajossa 200tkm jälkeen kulunut nahkaratti tai kuljettajan penkin nahkaverhous täysin puhki...? Toki noita ulkoisia kolhuja on mahdollista saada autoon jo parin tuhannen kilometrin aikana, mutta harvoin mikään auto on joka kulmasta ja kyljestä rutattu maalattavaan kuntoon vieälä 200tkm:n kohdalla, jos yhtään normikäytössä on ollut.

Eli tässä tapauksessa oli tarkoitus herätellä ostajaa ottamaan silmä käteen ja katsomaan, jos myyjä itse ei sitä osaa/kykene tehdä.