Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 24.02.2005, 14:10
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.049
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Riittääkö rangen varsissa Akselimassa ??? jos meinaat siis oikein katsastaa kyseisen muutoksen.Joskus vaan mitä oon seurannu näitä juttuja niin noiden rangen varsien painot ei riitä tojotaan.

Note! This message was posted anonymously!
Lainaus:
quote:Range Rover Classic, weight 2011kg (unladen), GVM 2720kg, towing 750kg onroad, 500kg off road (unbraked)
wheelbase 2540mm (100"), track 1486mm/1486mm, grnd clearance 206mm
approach 30°-33°, departure 30°-33°
turning radius 5.95m
3950cc, petrol, V8, Efi, 2valves/cyl, ohv
bore 94mm, stroke 71mm, c.r. 8.131:1
power 134kW at 4750rpm, torque 304Nm at 2600rpm
transmission 4-speed auto', hi/lo, full-time 4WD, Morse chain, centre diff' and viscous-coupling, traction-control
suspension beam-air/beam-air, brakes disc/disc (ABS), transmission hand-brake
tyres 205R16 on 16x7 wheels, fuel-tank 88.5L
$97,600 (Aus 1995)
Also LSE (long wheelbase, 108")
loa 4676mm, wheelbase 2743mm weight 2150kg
turning radius: 6.35m
$103,500 (Aus 1995)
Eikö nuo painot riitä?
Käsittääkseni samat tukivarret ollu alusta asti eli 1970 - 96 mitä tuota Classic Rankkua on tehty


tää on kopioitu slck:n sivulta
"rangen ja defenderin tukivarret jotka olivat yllätyksekseni täsmälleen identtiset keskenään. Niin muoto, koko, paksuus paino jne... "

onko kellään varmaa tietoa defenderin ja rangen akselipainoista

Vastaa lainaten