Lainaus:
quote:
Ainoa hankaluus tuossa on että koko systeemi pitää suunnitella, rakentaa ja säätää itse, kovinpaljoa ei ole valmista tarjolla. Mutta jos on osaamista ja kärsivällisyyttä elektroniikkapuuhiin niin voin todellakin suositella.
|
Mitäs suunnittelemista siinä on?
Eikös se ole piuhat poikki ja uutta tilalle. Ilmamäärämittari hiiteen ja parin sensorin asennus. Ohjelmointi onkin sitten toinen juttu käsittääkseni. Tosin pari karkeeta ohjelmaa omaan värkkiin sopivina olis tarjolla.
Lainaus:
quote:
Kalusto on seuraavanlainen MegaSquirt'n Spark Extra, 2*EDIS-6 -suorasytkä, 2* WB Lambda, tupla MAP.
|
Pitänee tutustua vähän tarkemmin tähän mielenkiintoiseen mahdollisuuteen päästä eroon Lucasin ikivanhasta ECUsta.Tuo 86´ 3.5EFI V8 roveri liikuttaa tuota Rangea vähän laiskanlaisesti. Epäilen vielä ilmamäärän mittarin toimivuutta (Flapper-type). Tuolla MegaSquirtilla siitäkin pääsisi eroon lopullisesti.
Lainaus:
quote:
Niin, ja kone on ihan täysmoottori eli BMW 5,6L V12 Ei mitään V8 vajaamoottoreita
|
LOL. Sait minut näkemään valon. Tähän asti olen ollut sitä mieltä että mulla on täyskone.

Tosin vajaakokoinen, mutta kuitenkin. Siellä, mistä oman Rankkuni ostin olis pihalla ollut myös Jaguar XJ12. Pitäisköhän hakea pois, niin ei tarviis kuulla pottuiluja vajaasta pakasta kannuja?
-TimoV
"Dieselit ovat köyhiä varten!"